замовити дзвінок
Вивіски для кафе2021-06-22T13:23:56+04:00

Вивіска на кафе — інформаційно-рекламна конструкція, що встановлюється біля дверей або над входом до приміщення. Це свого роду обличчя закладу, що формує перше враження відвідувача. Табличка повідомляє про назву, години та дні роботи, виділяє основну концепцію закладу. Крім головних відомостей, на ній розміщують рекламні складові — слогани, зображення, пропозиції, що заманюють.

Вивіска для кафе, ресторану або кав’ярні повинна бути естетично привабливою. Тільки тоді вона приверне більше охочих. Економити на її зовнішньому вигляді й матеріалах для виготовлення ніяк не можна, інакше виникне враження, що заклад дешевий та неякісний. Тому, перш ніж замовити табличку, потрібно приділити максимум уваги її дизайну. До кафе з красивою вивіскою, що заманює, підуть охочіше, ніж до закладу з непоказним і непривабливим оформленням. У такій рекламі велике значення має візуальна складова.

Варіанти рекламного оформлення

Перш ніж замовити той чи інший дизайн, багато компаній дивляться на підсумкову вартість. Найдешевші — несвітлові вивіски. Вони підходять для закладів, що працюють тільки вдень — наприклад, кав’ярень. Також їх встановлюють у місцях, де хороше освітлення. Це торгові центри, павільйони, ринки.

Але кафе, що працюють до пізнього вечора або в нічний час, краще оформляти табличками, що світяться. Найбільш ефективні лайтбокси, або світлові короби, з вмонтованим всередині підсвічуванням. Їх роблять з ПВХ або акрилу, рідше замовляють вироби з алюмінієвого композиту.

До світлових моделей належать також об’ємні букви. Вони виглядають дуже красиво й ефектно, але за вартістю найдорожчі серед усіх наявних варіантів. Букви можна робити й без підсвічування, якщо заклад працює тільки вдень.

При розробленні дизайну майбутньої вивіски потрібно звернути увагу на такі моменти:

  • фон, де буде розміщуватися рекламне повідомлення. Він повинен створювати контраст стосовно поверхні або будівлі, де встановлюється конструкція. Чим помітнішим і виразнішим виходить контраст, тим більш успішною й ефективною буде реклама. Крім стандартних чорного та білого, добре використовувати зелений, червоний, помаранчевий, коричневий;
  • шрифт. Доступно дуже багато варіантів для вибору. Бажано уникати витіюватих букв, які занадто складно читаються.. Вони повинні легко сприйматися, бути зрозумілими й помітними всім, навіть людям з не дуже хорошим зором;
  • розміри написів. Тут усе залежить від відстані, з якої буде читатися текст. Чим далі, тим більші букви вибираються.

Для внутрішньої реклами використовують методи, здатні створювати атмосферу затишку й тепла, налаштовувати на позитив, викликати тільки приємні асоціації. Наприклад, дуже гарні настінні панно. Видовищно виглядають і викликають бажання перебувати всередині яскраві картинки із зображенням смачної їжі, напоїв або абстракції.

Для внутрішньої реклами використовують методи, здатні створювати атмосферу затишку й тепла, налаштовувати на позитив, викликати тільки приємні асоціації. Наприклад, дуже гарні настінні панно. Видовищно виглядають і викликають бажання перебувати всередині яскраві картинки із зображенням смачної їжі, напоїв або абстракції.

замовити дзвінок

Лимит времени истёк. Пожалуйста, перезагрузите CAPTCHA.